2017年10月25日 星期三

Keep on keeping on-HIROYUKI SAWANO lyrics(英文歌詞,中文翻譯)

作詞:Benjamin Andersonmpi
作曲:HIROYUKI SAWANO


Unknown soldier lying on the floor
Explosions forever
Now you take me away from danger
We had always covered up your face
Out there who will watch your back?
Because I don't know If I can stay here
無名的勇士躺在冰冷的地板上

爆炸聲永無止盡
你讓我遠離危險
我們必須隱藏你的面容
離開這,誰將為你注意身後?
因為我不知道我是否能夠留在這裡。


Game over
Now we hate our brothers
No longer can move my feet
遊戲結束了

我們怨恨自己的夥伴
我的雙腿不再能夠移動

But it's
Keep on keeping on
And it's I just wanna know
Inside it's I don't want to know
Over head they fly high it's going
On and on and on
Will we oversee the smile of love and peace for everyone?
You can be sure
I'll be back again
但這就是

我想知道的
繼續向前的原因
另一面,我不想了解
他們飛得如此高如此遠的原因
我們能夠看到每個人愛與和平的微笑嗎?
你可以確定
我將回來!

Broken window glass is everywhere
Explosions forever
Now you save me from oblivion
We had always covered up your face
Out there who will watch your back?
Because I don't know If I can stay here
玻璃的碎片散落一地

爆炸永無止盡
你把我從遺忘中拯救了我
我們必須掩蓋你的面容
離開這裡,誰將注意你的身後?
因為我不知道我是否能夠留在這裡

Game over
Now we hate our brothers
No longer can move my feet
遊戲結束

我們怨恨自己的夥伴
不再用自己的雙腿移動
But it's
Keep on keeping on
And it's I just wanna know
Inside it's I don't want to know
Over head they fly high it's going
On and on and on
Will we oversee the smile of love and peace for everyone?
You can be sure
I'll be back again
但這就是

我想知道的
繼續向前的原因
另一面,我不想了解
他們飛得如此高如此遠的原因
我們能夠看到每個人愛與和平的微笑嗎?
你可以確定
我將回來!

And I remember a long time ago
I will be there for you and please wait for me
Oh you must believe me
Better you believe your mind
我記得遙遠的從前

我將會與你一同在這,請等待我!
你必須相信我
好過相信你自己的記憶

But it's
Keep on keeping on
And it's I just wanna know
Inside it's I don't want to know
Over head they fly high it's going
On and on and on
Will we oversee the smile of love and peace for everyone?
You can be sure
I'll be back again
但這就是

我想知道的
繼續向前的原因
另一面,我不想了解
他們飛得如此高如此遠的原因
我們能夠看到每個人愛與和平的微笑嗎?
你可以確定
我將回來!

And I remember a long time ago
I will be there for you and please wait for me
Oh you must believe me
Better you believe your mind

我記得遙遠的從前
我將會與你一同在這,請等待我!
你必須相信我

好過相信你自己的記憶

Ps. 以上僅供參考
最後,如果喜歡小編的歌曲翻譯的話,可以幫小編分享、宣傳,或是在下方留言。
你的回響,能讓小編更有動力翻出更多首歌曲。

沒有留言:

張貼留言

西瓜在海邊滾,滾到拍咪呀※與渣男的邂逅篇two,與渣男的相遇,一定讓你痛不欲生。

與渣男的相遇,一定讓你痛不欲生。 因為渣男永遠都是選擇不長大的男孩。 就是因為是男孩,他不懂得處理困境。 就是因為是男孩,他不懂得處理感情。 就是因為是男孩,只幻想著愛情甜蜜。 就是因為是男孩,女孩只會逼著成熟。